هیات وزنه برداری شهرستان اصفهان

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

حلول ماه مبارک رمضان ، ماه رحمت و برکت و غفران مبارک باد.


                                    امام صادق(علیه السلام):

                           خواب روزه دار عبادت، خاموشی او تسبیح، عمل وی پذیرفته شده و دعای او مستجاب است.

اولین همایش داوران فدراسیون وزنه برداری با حضور رئیس فدراسیون ، دکتر سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان و 54 داور از سراسر کشور از ساعت 10 صبح تا 17:30 بعدازظهر مورخ 94/3/6 در محل تالار بزرگ وزنه برداری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

  در این همایش که با حضور 54 داور از سراسر کشور برگزار گردید اهداف کمیته داوران، نحوه کار و برگزاری کلاسها و کارگاه ها در راستای بروز رسانی علم داوری در سطح کشورو همچنین بیان جایگاه داوران در اجرای مسابقات و وجود نظم و ترتیب بیشتر داوران، چگونگی همکاری داوران با فدراسیون و کمیته داوران مورد بررسی قرار گرفت.همچنین برخی از تغییرات داوری و مرور شرایط استاندارد محل مسابقات توسط آقایان محمد زهتاب و دکتر مصطفی حکمت پور بیان گردید که مورد توجه داوران حاضر در این همایش قرار گرفت.






حسین شاهین

مجمع سالیانه هیأت وزنه برداری شهرستان اصفهان روز شنبه مورخ 94/2/27 از ساعت 17:30 تا 19:30 در دفتر ورزشگاه شهید خرازی برگزار شد. در این جلسه اعضای هیأت ، هیأت رئیسه ، مربیان ، داوران و مسئولین اداره ورزش و جوانان شهرستان ، مدیرکل امور فرهنگی اجتماعی استانداری اصفهان و بخشدار جرقویه علیا حضور داشتند . جلسه پیرامون مسابقات شهرستان ، اعزام به مسابقات استان و فعالیت های فرهنگی و سایر مسائل بحث و تبادل نظر شد و برنامه های هیئت مورد تصویب اعضای هیأت قرار گرفت . 

در پایان از جناب آقای اصغر قاسمی معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان که به افتخار بازنشستگی نائل گردیده اند تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

حسین شاهین
-----------------------------------------------------------------------------------------------------کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به هیأت وزنه برداری شهرستان اصفهان می باشد-----------------------------------------------------------------------------------------------------------