هیات وزنه برداری شهرستان اصفهان

۱۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

 احسان بیاتی، قهرمان پیشکسوت ایران به عنوان ستاره روز ششم رقابت‌های پیشکسوتان وزنه‌برداری قهرمانی جهان انتخاب شد.بیاتی شب گذشته در دسته 69 کیلوگرم رده سنی 45 تا 49 سال ضمن کسب عنوان قهرمانی، رکورد دوضرب جهان را نیز یک کیلوگرم ارتقا داد. بر همین اساس کمیته برگزاری رقابت ها امروز جام قهرمانِ قهرمانان روز ششم را به بیاتی اهدا کرد.

احسان بیاتی وزنه‌بردار اصفهانی کشورمان و امید اول قهرمانی در دسته 69 ابتدا موفق شد وزنه 95 کیلویی را مهار کند، سپس برای بار دوم وزنه 100 و برای بار سوم وزنه 102 کیلویی را با موفقیت مهار کرد تا در پایان حرکات یکضرب اول شود. بیاتی که برای قهرمانی با دو وزنه‌بردار فنلاندی و آلمانی می‌جنگید برای اولین تلاش خود وزنه 123 کیلویی را با موفقیت مهار کرد. وی برای دومین حرکت خود نیز وزنه 136 کیلویی را انتخاب کرد که رکورد جهان محسوب می‌شد. در مهار این وزنه که یک کیلوگرم از رکورد بیشتر بود، نیز موفق عمل کرد تا رکورد جدیدی در این حرکت به ثبت برسد.بیاتی با مجموع 238 کیلوگرم قهرمان جهان شد و پس از وی نیز وزنه‌برداران آلمانی و فنلاندی نیز دوم و سوم شدند.

احسان بیاتی در خصوص قهرمانی خود در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی پیشکسوتان جهان گفت: مسابقه در سطح بسیار بالایی برگزار شد و رقبای فنلاندی و آلمانی از رقبای سرسختم بودند که به خوبی نیز وزنه زدند به یاری خداوند توانستم با زدن رکورد جهان بر روی سکوی قهرمانی بایستم و با دست پر به ایران بازگردم .

۰ نظر ۲۷ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۲۰
حسین شاهین

مسابقات لیگ برتر وزنه برداری در فصل 94 از روز ( پنجشنبه 26 شهریور) ساعت 11 با برگزاری مراسم افتتاحیه و رقابت های دسته 56 کیلوگرم در خانه وزنه برداری اصفهان  آغاز می شود. بر همین اساس  علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری برای حضور در مراسم افتتاحیه لیگ برتر فصل 94 به نصف جهان می آید. در این سفر حسین مقامی دبیر فدراسیون  وحجت الاسلام و المسلمین حاج سید داود افضلی مشاور طرح وبرنامه و مدیر کمیته فرهنگی فدراسیون وزنه برداری  ایشان را همراهی خواهند کرد.

گفتنی است، تیم های نیروی زمینی ارتش، رعد پدافند تهران، عقاب نیروی هوایی همدان، ذوب آهن اصفهان، مناطق نفت خیز جنوب اهواز، شرکت ملی حفاری خوزستان و یاسین پیشروی قم 7 تیم حاضر در هفته اول لیگ برتر وزنه برداری هستند که در روزهای پنجشنبه وجمعه (26 و27 شهریور) در نخستین هفته از این پیکارها برای مشخص شدن تیم های برتر به مصاف یکدیگر می روند.

حسین شاهین

احسان بیاتی وزنه بردار 69 کیلویی تیم ملی وزنه برداری  پیشکسوتان کشورمان با بیان این مطلب که حریفان سرسختی در مقابل خود برای رسیدن به مدال دارد، گفت:در وزن ٦٩ کیلو  رقابت های وزنه برداری قهرمانی پیشکسوتان جهان حریفان اصلی ام از آلمان، ازبکستان و دو هموطن خودم  هستند.

بیاتی درخصوص سعی برای بهترین نتیجه در این مسابقات تصریح کرد: وضعیت بدنی خوبی دارم و تلاش میکنم بهترین نتیجه را بگیرم. از سال ٢٠٠٨ به صورت متناوب در این مسابقات شرکت کرده ام که تاکنون ٣ طلا و یک برنز گرفته ام.

احسان بیاتی وزنه بردار پیشکسوت اصفهانی در مسابقات قهرمانی جهان در رده سنی ٤٥-٤٩ سال امشب 94/6/26 روی تخته می رود.

۰ نظر ۲۶ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۵۷
حسین شاهین

مسابقات قهرمانی جوانان 17-18سال استان (انتخابی کشور) روز پنجشنبه مورخ 94/6/19 در محل خانه وزنه برداری اصفهان با حضور ۳۱ وزنه بردار از شهرستان های اصفهان،نجف آباد،شاهین شهر،خمینی شهر،کاشان،فلاورجان و لنجان برگزار گردید. برترین های این دوره به مسابقات کشوری راه پیدا می نمایند.

تیم اصفهان با ۱۸۵ امتیاز نایب قهرمان این دوره از مسابقات شد.


نتایج تیمی :

۱-نجف آباد ۱۹۷ امتیاز
۲- اصفهان ۱۸۵ امتیاز
۳-لنجان ۱۲۹ امتیاز
۴-خمینی شهر ۸۶ امتیاز
۵-کاشان ۷۱ امتیاز
۶- شاهین شهر ۵۲ امتیاز
۷-فلاورجان ۲۱ امتیاز


نتایج انفرادی تیم اصفهان :

دسته 62 کیلو

متین عزیزی با رکورد 202 کیلوگرم مقام دوم


دسته 77 کیلو

احمد بابایی با رکورد 165 کیلوگرم مقام سوم


دسته 105 کیلو

سعید امین آئی با رکورد 185 کیلوگرم مقام دوم


دسته 105+ کیلو

محمدرضا مهاجرانی با رکورد 211 کیلوگرم مقام دوم


۲۰ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۵۲
حسین شاهین

به منظور آماده سازی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان کشورمان به مربیگری محمدحسین برخواه ، برای مسابقات بین المللی در سال 2016 میلادی، نخستین مرحله از اردوی آماده سازی این تیم از ( شنبه 14 شهریور) در تهران و به میزبانی سالن شهید کبکانیان برگزار شد. همچنین تمرینات مرحله اول تیم ملی کشورمان هر روز دو نوبت (10 صبح تا 12 ظهر ) و ( 17 تا 19 عصر) در تهران به مدت 3 هفته ادامه دارد و 3 مهر به پایان می رسد. عباس فخرزارع ملی پوش عزیز شهرمان اصفهان در این اردو حضور دارد .


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۳۰
حسین شاهین

تیم ملی وزنه برداری پیشکسوتان کشورمان (بعدازظهر چهارشنبه 18 شهریور) آخرین تمرین خود را در کمپ تیم های ملی انجام و ساعت 3  بامداد پنجشنبه 19 شهریور با 22 نفر راهی مسابقات جهانی هلسینکی در کشور فنلاند شدند.  آقای احسان بیاتی ، وزنه بردار پیشکسوت شهر اصفهان نیز این تیم را همراهی می کند.

۰ نظر ۲۰ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۱۸
حسین شاهین






جلسه داوران استان در خانه وزنه برداری 




۲۰ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۰۱
حسین شاهین
































۰ نظر ۱۳ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۰۰
حسین شاهین

جشنواره آمادگی جسمانی و تکنیک وزنه برداری نونهالان شهرستان اصفهان روز چهارشنبه 94/6/11 در ورزشگاه خرازی برگزار شد. برگزیدگان این دوره  به مسابقات استان (انتخابی کشور) راه پیدا نمودند.

مواد آزمون : ( پرش ارتفاع - پرش طول - دو 4در9 - انعطاف تنه به جلو - پرتاب توپ مدیسین بال ) و تکنیک یکضرب ، دوضرب

اسامی شرکت کنندگان :

متین منصوری - سامان امیری - علیرضا قاسمی - امیرحسین غفاری - شایان معتمدی - مهدی وکیلی - آرش سهرابی

 مهرداد منصوری - مهدی خاموشی - ابوالفضل میاندار - میثم دهشتی - نیما نادعلی


گزارش تصویری

۰ نظر ۱۳ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۲۰
حسین شاهین

مسابقات قهرمانی جوانان شهرستان (انتخابی استان)  روز پنجشنبه مورخ 94/6/12 در سالن سجادی در دو رده سنی 17-18 سال و 19-20 سال به پایان رسید.

این دوره از مسابقات جهت انتخابی مسابقات استان که روزهای 19 و 24 شهریور در خانه وزنه برداری می باشد ، برگزار گردید.


گزارش تصویری

۰ نظر ۱۳ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۴۰
حسین شاهین
-----------------------------------------------------------------------------------------------------کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به هیأت وزنه برداری شهرستان اصفهان می باشد-----------------------------------------------------------------------------------------------------------