هیات وزنه برداری شهرستان اصفهان

بیاتی با رکوردشکنی قهرمان جهان شد

جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۲۰ ب.ظ

 احسان بیاتی، قهرمان پیشکسوت ایران به عنوان ستاره روز ششم رقابت‌های پیشکسوتان وزنه‌برداری قهرمانی جهان انتخاب شد.بیاتی شب گذشته در دسته 69 کیلوگرم رده سنی 45 تا 49 سال ضمن کسب عنوان قهرمانی، رکورد دوضرب جهان را نیز یک کیلوگرم ارتقا داد. بر همین اساس کمیته برگزاری رقابت ها امروز جام قهرمانِ قهرمانان روز ششم را به بیاتی اهدا کرد.

احسان بیاتی وزنه‌بردار اصفهانی کشورمان و امید اول قهرمانی در دسته 69 ابتدا موفق شد وزنه 95 کیلویی را مهار کند، سپس برای بار دوم وزنه 100 و برای بار سوم وزنه 102 کیلویی را با موفقیت مهار کرد تا در پایان حرکات یکضرب اول شود. بیاتی که برای قهرمانی با دو وزنه‌بردار فنلاندی و آلمانی می‌جنگید برای اولین تلاش خود وزنه 123 کیلویی را با موفقیت مهار کرد. وی برای دومین حرکت خود نیز وزنه 136 کیلویی را انتخاب کرد که رکورد جهان محسوب می‌شد. در مهار این وزنه که یک کیلوگرم از رکورد بیشتر بود، نیز موفق عمل کرد تا رکورد جدیدی در این حرکت به ثبت برسد.بیاتی با مجموع 238 کیلوگرم قهرمان جهان شد و پس از وی نیز وزنه‌برداران آلمانی و فنلاندی نیز دوم و سوم شدند.

احسان بیاتی در خصوص قهرمانی خود در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی پیشکسوتان جهان گفت: مسابقه در سطح بسیار بالایی برگزار شد و رقبای فنلاندی و آلمانی از رقبای سرسختم بودند که به خوبی نیز وزنه زدند به یاری خداوند توانستم با زدن رکورد جهان بر روی سکوی قهرمانی بایستم و با دست پر به ایران بازگردم .

۹۴/۰۶/۲۷
حسین شاهین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
-----------------------------------------------------------------------------------------------------کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به هیأت وزنه برداری شهرستان اصفهان می باشد-----------------------------------------------------------------------------------------------------------