هیات وزنه برداری شهرستان اصفهان

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

پل  ارتباطی با روابط عمومی هیأت وزنه برداری شهرستان اصفهان


ایمیل :  hossein.shahin2@gmail.com


 

هیأت وزنه برداری شهرستان اصفهان بعد از ظهر پنجشنبه 94/8/21 بعد از تمرین وزنه برداران سالن شهید خرازی ، مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) را برگزار و با مداحی به عزاداری پرداختند .این مراسم با پذیرایی ورزشکاران و تعدادی از خانواده های محترم ایشان به پایان رسید.

شایسته است ورزشکاران و قهرمانان همزمان با کسب موفقیت در عرصه ورزش، با بهره گیری از درس های عاشورا،  مرام پهلوانی و سیره اخلاقی ائمه را  نیز در پیش گیرند.

۰ نظر ۲۳ آبان ۹۴ ، ۲۳:۱۷
حسین شاهین

   

به گزارش روابط عمومی هیأت شهرستان ، با توجه به تغییرات در اجرای مسابقات نونهالان و به لحاظ اهمیت این موضوع  ، هیأت استان کلاس توجیهی جهت مربیان ارجمند در ارتباط با تست های جدید که در مسابقات استان و کشوری اعمال می گردد را در روز سه شنبه 94/8/19 ساعت 3 بعدازظهر در خانه وزنه برداری برگزار کرد.

در این جلسه  دبیر هیأت استان (مرتضی زغالیان پور)، مسئولین کمیته  مربیان(امید سالدورگر) ، کمیته استعدادیابی (سیدحسن موسویان) و  رؤسای محترم هیأت وزنه برداری شهرستانها  و مربیان استان اصفهان  حضور به عمل آوردند و در مورد قوانین و نحوه اجرای مسابقات بحث و تبادل نظر کردند.

۰ نظر ۲۳ آبان ۹۴ ، ۲۲:۳۹
حسین شاهین






۰۹ آبان ۹۴ ، ۲۲:۴۵
حسین شاهین

به گزارش روابط عمومی هیأت شهرستان اصفهان، مسابقات قهرمانی جوانان 19-20 سال استان (انتخابی کشور) روز پنجشنبه مورخ 94/8/7 در محل خانه وزنه برداری اصفهان برگزار گردید. برترین های این دوره با نظر کمیته فنی به مسابقات کشوری راه پیدا می کنند.

حجت اله صالحی سرمربی تیم اصفهان ضمن ابراز رضایت از عملکرد وزنه برداران اصفهانی ، اظهار داشت تیم استان در مسابقات کشوری (مسجد سلیمان) حرفهای زیادی برای گفتن دارد. امیر حیدری نیز مربی تیم اصفهان در این مسابقات بود.  

تیم اصفهان با 158 امتیاز نایب قهرمان این دوره از مسابقات شد.


نتایج تیمی :

۱-نجف آباد با 175 امتیاز مقام اول
۲- اصفهان با 158 امتیاز مقام دوم
۳-لنجان با 48 امتیاز مقام سوم


نتایج انفرادی تیم شهرستان اصفهان :

دسته 77 کیلوگرم

حمید فخر زارع   با رکورد  285  کیلوگرم مقام اول

محمد حسین حقیقی   با رکورد  193 کیلوگرم مقام سوم


دسته 85 کیلوگرم

عماد قلی پور  بارکورد  255  کیلوگرم مقام اول

سجاد قطبی با رکورد 228 کیلوگرم مقام سوم


دسته 94 کیلوگرم

حمیدرضا زاده زارع   بارکورد  327  کیلوگرم مقام اول


دسته 105+ کیلوگرم

عادل ساسانی  با رکورد 316 کیلوگرم  مقام اول



۰ نظر ۰۸ آبان ۹۴ ، ۲۳:۵۲
حسین شاهین


قهرمان پیشکسوت شهرستان اصفهان جناب آقای عین اله جلالی راد  با 81 سال سن ، در حال تمرین در سالن وزنه برداری شهید خرازی ، نشان می دهد که در هر شرایطی ورزش روحیه و امید را به انسان هدیه می کند . انشاءالله با تکیه بر الطاف خداوند متعال و سایه این بزرگواران شاهد قدرتنمایی هرچه بیشتر ورزشکاران با اخلاق در میادین بین المللی باشیم .  


۰ نظر ۰۸ آبان ۹۴ ، ۲۳:۲۸
حسین شاهین



دبیر هیأت استان اصفهان با علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری دیداری صمیمانه برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی هیأت وزنه برداری شهرستان اصفهان ، روز دوشنبه 20 مهرماه 1394 حاج مرتضی زغالیان پور دبیر هیأت استان پس از بازدید و حضور در نمایشگاه استعدادیابی ورزشی به همراه مسئول کمیته استعدادیابی استان آقای سیدحسن موسویان با حضور در دفتر علی مرادی ریاست فدراسیون وزنه برداری ضمن دیداری صمیمانه ، به بحث و تبادل نظر پرداختند. 



تصاویر

۰ نظر ۰۶ آبان ۹۴ ، ۰۰:۰۵
حسین شاهین






۰۵ آبان ۹۴ ، ۲۳:۱۹
حسین شاهین
-----------------------------------------------------------------------------------------------------کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به هیأت وزنه برداری شهرستان اصفهان می باشد-----------------------------------------------------------------------------------------------------------