هیات وزنه برداری شهرستان اصفهان

مرتضی زغالیان پور در مورد شرایط و برنامه‌های هیأت به ایمنا گفت: در چند ماه گذشته جلساتی با روسای هیأت‌های شهرستان‌ها و مسئولان کمیته‌های هیأت استان داشته‌ایم. از زمان روی کار آمدن مدیریت جدید، ساختار کمیته‌ها تغییر کرده است و می توانم بگویم الان به صورت ریشه‌ای و علمی‌تر فعالیت می‌کنند.
وی ادامه داد: درحال حاضر سهراب مرادی و رسول تقیان در اردوی تیم ملی حضور دارند. احسان بیاتی وزنه‌بردار پیشکسوت اصفهانی هم با موفقیت در مسابقات انتخابی تیم ملی پیشکسوتان، شهریورماه در مسابقات جهانی فنلاند حضور خواهد داشت. ضمن اینکه، تقویم اجرایی هیأت را هم به فدراسیون و هیأت‌های شهرستانی فرستاده‌ایم و مسابقات امسال ما از مردادماه و از رده سنی نونهالان آغاز می‌شود و تا اسفندماه ادامه دارد.
ذغالیان در مورد مشکلات و خواسته‌های هیأت‌های شهرستانی از هیأت استان گفت: خواسته و نیاز همه این هیأت‌ها تجهیزات و وسایل است که قیمت‌های آنها هم خیلی بالا و درحد چندین میلیون است. فدراسیون که پولی برای پرداخت به هیأت‌های استانی ندارد و هیأت هم بودجه خرید این وسایل را ندارد و امیدوارم فرجی شود تا بتوانیم به شهرستان‌ها کمک مالی و سخت‌افزاری داشته باشیم.
وی افزود: البته پارسال هیأت استان مبالغی را به حساب هیأت‌های شهرستانی واریز کرد که حداکثر آنها یک و نیم میلیون تومان بود که به هر شهرستان، طبق میزان فعالیت، شرکت در مسابقات، اعزام به مسابقات قهرمانی کشور و تعداد اردونشینان تیم‌های ملی کمک مالی کردیم و امیدوارم امسال هم این اتفاق بیفتد.
دبیر هیأت وزنه‌برداری استان ادامه داد: حدود 11 هیأت شهرستانی فعال داریم که هیأت‌های نجف‌آباد، زرین‌شهر، اصفهان و فلاورجان فعال‌ترین‌ها هستند و سایرین، نیمه فعال هستند.
وی در مورد انتخاب مجدد علی مرادی به ریاست فدراسیون بیان داشت: وی در مدت فعالیت خود برخی کمیته‌ها را دوباره فعال کرده است و چون قبلاً هم 12 سال رئیس فدراسیون بود، کارهایی که در آن زمان انجام داده است را دوباره پیگیری می‌کند. در زمان ریاست رضازاده مسابقات نونهالان چندین سال از تقویم فدراسیون حذف شده بود که بسیار به ضرر این رشته بود و مرادی دوباره مسابقات این رده سنی را در تقویم فدراسیون جا داده است.
ذغالیان در مورد تیم‌داری ذوب‌آهن در فصل جدید لیگ برتر و اما و اگرهایی که در این مورد به وجود آمده بود گفت: انشاالله ذوب‌آهن باقدرت در لیگ برتر شرکت خواهد کرد و با تأکیدی هم که سعید آذری داشته است، فکر می‌کنم ذوب‌آهن در لیگ جوانان هم تیمداری کند که استراتژی ما شرکت دادن وزنه‌برداران بومی در لیگ جوانان است.

منبع imna.ir

۹۴/۰۴/۱۵
حسین شاهین
-----------------------------------------------------------------------------------------------------کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به هیأت وزنه برداری شهرستان اصفهان می باشد-----------------------------------------------------------------------------------------------------------