هیات وزنه برداری شهرستان اصفهان

نماینده اصفهان؛ چهره طلایی دسته 50 کیلوگرم کشور

چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۴۳ ب.ظ

نماینده اصفهان (عبّاس فخرزارع) با حدنصاب مجموع 145 کیلوگرم، هر سه مدال طلای یکضرب، دوضرب و مجموع دسته 50 کیلوگرم مسابقات نوجوانان 13-14 سال کشور را به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، در نخستین روز از رقابتهای وزنه برداری قهرمانی نوجوانان 13 و 14 سال کشور - یادواره شهدای گرانقدر غواص- که در سالن غدیر قزوین در حال برگزاری است، 27 وزنه بردار دسته 50 کیلوگرم در قالب دو گروه A و B به روی تخته رفتند که در پایان عباس فخر زارع از اصفهان با مهار وزنه های 67 کیلوگرم در یکضرب و 78 کیلوگرم در دوضرب، با حدنصاب 145 کیلوگرم روی سکوی نخست وزن خود ایستاد، بالاتر از وزنه برداران نوجوان خوزستان و فارس، هر سه مدال طلا را به دست آورد.




 رده بندی پنج وزنه بردار برتر وزن 50 کیلوگرم :
1-    عباس فخر زارع (اصفهان): یکضرب 67، دوضرب 78، مجموع 145 کیلوگرم - طلا
2-    ابوالفضل جمعه پور (خوزستان): یکضرب 64، دوضرب 68، مجموع 132 کیلوگرم - نقره
3-    علی کشتکار (فارس): یکضرب 52، دوضرب 67، مجموع 119 کیلوگرم – برنز
4-    محراب عرفانی فرد (گیلان): یکضرب 50، دوضرب 66، مجموع 116 کیلوگرم
5-    ابوالفضل مشایخی فر (قم): یکضرب 53، دوضرب 62، مجموع 115 کیلوگرم

۹۴/۰۵/۱۴
حسین شاهین

نظرات  (۱)

۱۴ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۸ مربیان سالن جعفری ورزشگاه خرازی
سلام و تبریک به جامعه وزنه برداری اصفهان. انشااله  این پیروزی و دستاورد بزرگ  چراغی برای ادامه راه وزنه برداری این خطه قهرمان پرور باشد .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
-----------------------------------------------------------------------------------------------------کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به هیأت وزنه برداری شهرستان اصفهان می باشد-----------------------------------------------------------------------------------------------------------